maanantai 4. kesäkuuta 2012

Suomen maisemia ja Italian makuja

Heimoiheii taas pienen vknloppu tauon jälkeen!

Ai että oon vaan fiilistelly kun eilen käväsin Helsingissä Anun kanssa päivittelemässä kuulumisia ja tänään suuntasin uudestaan Helsingin maisemiin hoitelemaan asioita tulevaisuuden suunnitelmien merkeissä, rakastan Helsinkiä, saan aina niin hyvän fiiliksen siellä! Vaikka tänäänkin sai pukea villapaidan päälle niin nautin silti auringon kirkastamasta ja piristämästä ympäristöstä :) 


Oli niiiiin rentouttavaa kun käppäilin asemalta kotiin, kaikkialla oli niin rauhallisen hiljasta että kuulin vaan omat askeleet, nuuhkailin raikasta ilmaa ja nautin meluttomuudesta varastot täyteen tulevaa uutta Milano reissua varten.  


Stockan herkusta kävin nappaamassa Italian makuja, parmankinkkua kera hunajamelonin ja avocadon, suosittelen <3




..... vihaan tätä kun aika menee niin nopsaa, kauan odotetut ja jännitetyt YLPPÄRIT vaan vilahti. Lauantai oli sateesta huolimatta täydellinen, pirteä, tunnerikas, koskettava, villi ja yksinkertaisesti iloa täynnä. Kiitos mun rakkaan äidin joka oli jaksanut organisoida juhlat ja varsinkin lakin(mikä huh oli onneks sopiva ja party-kestävä) mulle mun ollessa Milanossa. Nautin mun juhlista ja varsinkin sukujuhlien jälkeisistä afterpartyista, taas yhdet unohtumattomat muistot lisää!


Muttamutta tässä hieman kuuluisaa kuvamateriaalia mun ylppärimeiningeistä !;)

Tästä se alkoi, klo 6.00 herätys ja meikit esille. Ylppärimekoksi mulle päätyi Milanosta Pinkon silkkinen kirkkaan oranssi maxi-pituinen mekko, ihanin detail tässä mekossa oli avoin selkä :)



Aamulla onnistuin tapani mukaan luomaan itselleni kiireen, mutta ennätin äidin rallikuski taitojen ansiosta onneksi ajoissa Tikkurilan Valtti-areenalle missä meidän ylppärijuhlat siis pidettiin. 


Ennen areenalle astumista ilmassa oli pelkkää jännitystä, se oli tavallaan ihanin tunne ja hetki !


Jännitys raukes heti kun päästiin hoilaamaan suvivirttä, toi laulu tuo aina mun mieleen lapsuuden kevätjuhlat lalalalaa sillon kesäloma ja se fiilis tuntu maailman parhaimmalta jutulta maailmassa <3


Siellä minä ja mun lakitus hetki :)




haha nauroin tälle kuvalle kun en löytänyt keneltäkään hymyä, oli selvästi vakavat tunnelmat kun odotettiin reksin lakituspuheen huippukohtaa, lakkien pistämistä päähän...


... ylpeä hetki!

ja se kaivattu hymy :)








Kakkukahvien ja lukuisten ruusujen jälkeen oli aika siirtyä itse asiaan, siihen KUNNON juhlintaan !
Kokoonnuttiin tyttöjen kanssa yhden meistä juhlapaikalle, kahdeksan aikaan pihaan kurvasi musta limusiini ja siinä vaiheessa ei muutaku shampagne showers ja sorry for party rocking !


Tunnin limusiini bileiden jälkeen meillä oli pöytävaraus Mikonkadun Amarilloon.


Amarillo etkojen jälkeen jatkoimme Fredan Tivoliin, ja mikä parasta, olimme olleet aikasin liikkeellä ja varanneet sinne VIP-liput ;) Ihmisillä oli niin hyvä meno ja melske, ilta oli enemmän kuin HAUSKA ja onnistunut, lakkikin selvisi kotiin asti heh.

Haluan toivottaa myöhäset onnittelut kaikille ylioppilaille, yks etappi elämässä taas saavutettu, nyt uusia kokemuksia päin ja haluun et jokanen teistä nauttii täysillä tästä kesästä :) !


On aina niin ihana palata kuvien kautta muistelemaan jotain tälläistä. Oon aika varma että tuun selailemaan näitä kuvia mun kännykästä moneen otteeseen, varsinkin kun mua odottaa uus matka Milanoon, huomenna sanon taas ARRIVEDERCI ja XOXOXO .... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti