keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Sunnyfunny dayyy

Tänään sain pientä vaihtelua aamuun kun ennen castingeja suuntasin kampaajalle. Eilen toimistolla naurettiin mun kahdeksan haarasille latvoille joten he olivat sitten ryhtyneet tuumasta toimeen ja hommanneet mulle kampaajan täksi aamuksi. Pari senttiä lähti more or less mutta nyt tuntuu heti että apuapapua lyhyt, ja lisäks mun hiukset suoristettiin niin tänään oon saanu kuulla "oh jessica, new style!" onneksi ihan positiivisesti ilmaistuna...!


Kampaajalta hilpasin taas casting jahtiin, ensimmäistä kohdetta etsin hiki kikkelissä ja onnistuin hämmennyksissäni eksymäänkin, kun lopulta löysin paikalle ja astuin sisälle niin sain heti kuulla että "sorry but we are looking for some taller and older looking girl", esimerkki täydellisestä the waste of time-castingistä, mutta täällä never know ehkä mun 175cm kelpaa heille johonkin muuhun tarkotukseen!


Koko aamun olin liikkunut yksikseni niin oli piristävää kun tokasta castingistä löysin kaikki mun ihanat tyttöset matkaan :)





Lounaalle jäi ihanasti aikaa niin päätettiin etsiä Steffin, Itin ja Gabyn kanssa lähin sushi-ravintola, sushi on täydellistä raikasta ruokaa tälläsellä helteellä mikä tänäänkin on ollut!




Kaikkien niiden lukuisten jätskikiskojen keskellä täällä on myös tosi paljon paikkoja mistä saa ihania tuoreita hedelmiä ja halutessaan jugurttia tai hehe myös sitä jätskiä niiden päälle, tälläsiä paikkoja Suomeen myös kiitos! Ehdoton favourite!


Tyynnytti sushin jälkeisen makeanhimon täydellisesti, ja freeeesisti!



... ja casting tunnelmia!
Sitä on aina niin paljon kannettavaa mukana täällä päivisin... aiheuttaa kyllä välillä sellasia hetkellisiä hermoromahduksia täälä tän kaiken tungoksen ja ihmisvilinän keskellä!



Oltiin aikasina lintuina melkein tunnin ajoissa, kyseinen casting oli niin ihanassa paikassa että ehdittiin onneksi siinä sisään astumista odotellessa posetella parit kivat poset.


 

Oli kerrankin ihanaa olla ensimmäisten joukossa kun asiakaskin on vielä pirteenä ottamassa vastaan!



Taas yksi päivä smoothisti pulkassa, kotona odotti parmankinkku paketti avocadon ja hapankorppujen kera <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti