torstai 28. kesäkuuta 2012

I love my mum


Aurinko paistaa ja paistaa ja paistaa ja mäki paistun siin samal, tääl täyttyy kyl hyvin syksyä varten D-vitamiini varastot.

Koin päänsärky ongelmaisena ensimmäisen kunnon auringonpistos-migreeni kohtauksen pari päivää taaksepäin, ei ollu kivaa =( Oon ollu yllättyny kun migreenit ei kaikest stressailust huolimat oo pahasti kiusannu mua ennen tota. Onneksi oli ihanat ja nälkäset ystävät rinnalla niin mentiin karkottamaan migreeni parmankinkku-mozzarella-pianideilla. Pianidi on siis tollanen paistettu tortillalettunen täytettynä kaikella italianoherkuilla, oli ensimmäinen mutta ei todellakaan viimeinen pianidi täällä njam.



Nyt on castingtahti taas koventunut kun miehet alkaa poistua kaupungista miesten muotiviikkojen loputtua, have to keep head in the game!


Ostin hiljattain Mangosta tän alla näkyvän mustan hameen, oli todella hyvä ostos sillä sen voi kätevästi yhdistellä vaikka minkä kanssa. Mun ihana butiikkilöytö, tää vihreä kauluspaita, toimi hyvin kyseisen hameen parina.



Eilen sain parhaista parhaimmat ja lämpimimmät halit ku pääsin halailemaan mun äitiä ja kummitätiä!
He olivat spontaaneina päättäneet lähteä hakemaan virkistystä arkeen ja pölähtää tänne mun luokse Milanon vilskeeseen(shoppaamaan ja syömään), love to have they here beside me <3


turistit turistit...



Eilen näytin pienen sightseeing kaikista must-paikoista, kierros painottu aika paljon sen shoppailun puolelle. Harmi vaan että täällä alkaa alennukset 7pv heinäkuuta niin ei äiti pääse iskemään mun kanssa alennuksiin :(

Kaikkien kuvioiden, värien ja kuosien ystävänä Äiti löys jo Missonin liikkeestä kuolattavaa, hintalappu ei vaan ollut niin ystävällinen niin äitin sanojen mukaan "Jos ei mitään muuta löydy niin sitte satsaan tohon mun shoppailu budjetin!"


Tänään tutustutan nää turistit aperatiivoihin, drinks and food works everytime ! 

2 kommenttia:

  1. Tykkään sairaasti lukee sun blogia!!!
    Ihana mamma oottepa saman näköisiä :) Menestystä Jessica!!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos ihana kuulla että pidät blogihömppäilyistäni!:) ja jep äidinkin mielestä ollaan enemmän siskoksia kuin äiti ja tytär combo heh. Kiitos tsemppauksista, kaikkea ihanaa sinunkin kesään!

    VastaaPoista