sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Starting something new !


Heippahei ja ciao,
ensimmäinen blogipäivä!

Fiiliksiä kuvaa tällähetkellä parhaiten innostuksen, jännityksen ja levottomuuden jonkinlainen sekoitus kun nyt lukion jälkeen antaudun kokonaan välivuoden vietäväksi. Se lähteekin vihdoin käyntiin kun lennän ensi viikon torstaina 19.4 Milanoon asustelemaan ja työskentelemään reiluksi kuukaudeksi, sekä kokemaan mitä sillä kaupungilla on mulle tarjottavaa. On mahtava tunne taas haastaa itsensä pärjäämään ja yrittää lyödä itsensä läpi vieraan kaupungin kuvioissa!


Italian kulttuuri on mulle aina ollut hieman mysteeri.. pizzaa, pastaa ja iloisia ihmisiä.. sellaisen(varmasti erittäin hyödyllisen) vinkin oon myös jostain kuullut että jos Italiassa juo cappuccinon klo 11.00 jälkeen niin paljastuu turistiksi, hah mutta eiköhän nää turisti-survivor-opukset vielä sivistä mua yhtä tarpeellisilla tiedoilla. Ja ehkä mun suurella "menestyksellä ja innolla" kirjoittama espanja auttaa paikallisten ihmisten ja ylipäätänsä koko Italia meiningin tulkitsemisessa will see will see!



Lakkiaisiin asti kuljeskelen Milanon kaduilla, sen jälkeen takaisin pizza pasta maahan tai annan jonkun muun kaupungin yllättää mut... outo ja IHANA tunne kun kerrankin koko vuosi pelkän flow:n mukana elämistä!


Näin tää mun välivuosi, kuin myös blogin kirjoitteluni, lähtee nyt käyntiin. En tiedä mihin se päättyy, enkä tiedä mitä siinä matkalla tapahtuu tai missä tapahtuu, keskityn vain nauttimaan ja repimään kaiken irti tästä tiestä minkä olen valinnut :)

Arrivederci tältä erää!





2 kommenttia:

  1. tsemppiä cutie! jään innolla seuraamaan:D

    VastaaPoista
  2. Oooh ihanaa, oon aina sanonu et sun pitäis pitää blogia, ja innolla odottelen ja lueskelen tätä! Love u murunen

    VastaaPoista