sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

just chilling, or not

Tänään on ollu taas sellanen päivä mitä mä en vaan loppujenlopuks osaa, "the no plans-doing nothing-just be-day".

Sunnuntaisin täällä Milanossa kaikki paikat ovat kiinni, ja jos jotkut sinnikkäät paikat ovat auki niin nekin menevät kiinni viimeistään jo klo 13.00. Tämän lisäksi täällä on sadellut pitkin päivää joten sekin on varmistanut sitä että tänään on ollut ohjelmassa vain olemista.

Mutttta äääh aina kun mun eteen tulee tälläsiä aikatauluttomia chill out päiviä oon ihan hukassa, en tiiä miten päin olla ja mitä tehdä, en osaa vaan olla.
En tiedä olenko(han) ainut outo tälläsen "probleeman" kanssa painiva..?

                 paita Bershka, bandeau Gina Tricot, shortsit Topshop

            Tälläsissä pitsi-kuteissa sitä on tullu tää sunnuntai heiluttua


Non capisco kun en osaa tyhjentää mun aivojen kovalevyy ja pysähtyy vaan olemaan, tämän tärkeän taidon jos joku mulle vois joskus opettaa nii olisin ikuisesti kiitollinen!

Mun kämppikset on koko päivän nauranu mun venkuiluille ja yrittäneet valistaa että tulevan rankan viikon kannalta on hyvä(koko Milanon tavoin) pyhittää ainakin sunnuntait rentoilulle. Ehkä vielä joku päivä löydän rentoilun mun sanavarastosta.





xoxo ja viettäkää te kaikki rentoilun täyteistä sunnuntaita !
-Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti