keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Syksyn säveliä

Heimoihei pikkulauantai!

Eilen käppäiltiin taas tukka tötteröllä catwalkilla, oli todella pitkä päivä ja kaikkea aikataulu sekoiluja mutta hyvä tiimi ja ihanat mallikollegat saa aina kaikki tollasetkin työpäivät olemaan hauskoja ja täynnä hyvää fiilistä :) 
Kaikille muille tytöille pistettiin peruukit päähän, mun tukka inspiroi(TAAS) kuitenkin heidät tekemään mulle tälläsen hulllun punasen afron peruukin sijaan... oli tottakai kunnia avata koko show ja olla erillainen kuin muu poppoo, mutta illalla pääs pari(sataa) ärräpäätä kun jouduin mennä ostamaan hiusmaskin, hiusöljyä ja seistä suihkussa melkein tunnin että saan tukan taas suoraks huh.











Yleisö valmiina showhun!



ja mallithan eivät siis muka herkuttele, tässä vähän kuvaa backstagelta ja sen välipala antimista, yleensä backstagella ne antimet on tätä luokkaa, rankka duuni vaatii rankat eväät !



Tänäääään aamupuuroilujen jälkeen sinkasin Harajukun Starbucksiin kahvittelemaan yhdessä mun suomijengin eli Viivin ja Anun kanssa!

EKAA kertaa saatiin kaikkien aikataulut sopimaan yhteen ja löydettiin aikaa kahvijuoruiluille, aina niin super piristävää päästä näitten tytyjenkaa höpöttelemään!:)


Anu joutui siitä sitten lähtemään kuvattavaksi niin minä ja Viivi jäätiin Harajukulle kiertelemään kauppoja. Mulla alkoivat castingit vasta siinä iltapäivä viideltä niin mulle jäi oivaa aikaa metsästää täydelliset uudet syksy booootsit!

Niinhän siinä kävi että Topshopista ne täydelliset syksy bootsit sitten löyty, kuten edeltäjänsäkkin.
Miten siinä aina käy niin että kun lähdet vaan "kiertelemään" kauppoja niin sillon sitä tulee aina shopattua vaikka mitä? Bootsien lisäksi Topshopin alennuksista tarttui mukaan puoleen hintaan ihana vaalean khakin värinen kauluspaita ja eräästä random putiikista samettiset leopardi kuvioiset loaferit.













Khakia, leopardikuosia ja viininpunaista, niihin mun huomio on tänä syksynä aika paljon kiinnittyny, syksyn sävyjä <3



mmmmm matchaaa, super terveellistä ja hyvää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti