maanantai 8. lokakuuta 2012

Kultaa ja niittejä

Sitä tuli loppuviikko heiluttua energisessä Shibuyassa Anun ja starbucksin kanssa, paras combo <3
Shibuya on aikamoinen paikka, tuntuu että siellä on ihan liikaa kaikkea, kauppoja, ravintoloita, kahviloita huuuh kaikki ahdettu niin vieriviereen ettei siellä pysty edes päättämän mihin mennä ja mitä tehdä haha:D



Tää starbucks missä oltiin(Shibuyan asemaa vastapäätä) on maailman no.1 sen myyntiluvun puolesta :)




Kuuluisa Shibuyan crossing missä yli 3miljoonaa ihmistä kulkee sen yli päivässä, sellanen kuhina sielä todellakin oli, vaikka kello näytti vasta vähän vaille 11!




Päällä oli ekaa kertaa uudet täältä hankkimani viininpunaiset converset ja niiden kanssa samaa aikaa ostetut niittisukat. Iltapäivän castingeissa pistin villinä nämä samaiset sukat mun casting nilkkureiden kanssa, sain paljon kehuja hauskasta yhdistelmästä heh (:



Kuuluisa Hatchiko koira patsas, meinas alkaa itkettää ku muistelin sitä itse Hatchiko elokuvaa, itkin siinä niiiiin paljon, todella koskettava varsinkin eläinten ystäville :(








Löydettiin tällänen ihana oloasu/pyjama kauppa mistä mun mukaani tarttui kolmet super suloset kotisukat, pitäähän sitä jalkojakin vähän hemmotella uusilla kuteilla heh (;



Mun ihana raikas ja kevyt lounas minkä viime viikolla taioin <3 vähän vaihteluu riisi ja nuudeli mössöille!


Lauantaina mulla oli kaksi näytöstä, molemmat kuuluivat tähän Shinjukun fashion tapahtumaan. Oli ihana päästä taas työn makuun ja tutustua uusiin ihmisiin :)


Jep.... pääsin todellakin ihan uusien tyylien pariin, pääsin pukemaan päälleni harajuku-tyylisiä kuteita, se vasta oli kokemus!








Nyt tulee vähän haikeempia uutisia, mun rakas kämppis Svala lennähti kotiin Islantiin sunnuntai aamuna :(:( Vietettiin lauantai illalla Svalan jäähyväis illallista, syötiin kaikki ekaa kertaa tyypillistä japanilaista nuudelikeittoa eli ramen keittoa, Svalan viimeset japanimaut. Kova ikävä tota tyttöä <3



Sunnuntaina sinkasin aamupäivästä castingiin ja sieltä sitten taas Shibuyan hulinan sekaan kun mentiin Anun ja hänen vanhempiensa kanssa sushilounaalle! Anun vanhemmat nimittäin singahtivat tänne viikon lomalle :) Vietiin heidät syömään ekaa kertaa sushia, ja Anu sai olla ylpeä kun isipappakin söi tikuilla kun vanhatekijä! Mun mielestä on niin ihana tavata ystävien vanhempia, tuntuu että sillon näkee ystävästä myös aina uusia puolia :)


Söin ekaa kertaa ankeriasta(toi ruskee pitkä käärmeen näkönen) !! se on suuuurta herkkua täällä ja nyt se on on myös mun suuuurta herkkua, oli nimittäin tosi hyvä uus makututtavuus!



Oon pitkään himoinnut farkkupaitaa! sellasta mitä voisi käyttää sukkisten kanssa ja yhdistellä vaikka miten, sunnuntaina Anu vei mut yhteen hänen lemppari pikkuputiikiin ja sieltä sitten tarttui mun mukaani tällänen kultasin niitein kruunattu farkkipaita, juuri sellanen mitä olin etsiskellyt jeee :)




Nyt tästä sinkasen huomisen näytöksen harjotuksiin! 
Ihanaa ja pirteetä viikon alkua kaikille,
xoxo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti