torstai 23. elokuuta 2012

Ympäri mennään ja aina yhteen tullaan

Eilen juhlittiin ihanan ystäväiseni Viivin 19vuotis synttäreitä mikonkadun Amarillossa herkuttelemalla, halailemalla, höpisemällä ja vähän humppailemalla <3


Ehdoton ykkösvalintani aina Amarillossa, vuohenjuustosalaatti njaaaam.




Rakastan näitä tilaisuuksia kerätä kaikki ihanat tyttöset ympärille ja suunnata kaupungille yhdessä syömään, ja varsinkin nyt kun kyseessä oli rakkaan Viivini synttäreiden lisäksi mun "läksiäisten" viettoa......



se ois nimittäin taas niin että matkalaukku auki ja tälläkertaa suunta kohti kauas itään, nimittäin Tokioon , ja lähtö on sunnuntaina !

voihan kawaiii, ajatus Japaniin lähdöstä samalla huvittaa, hirvittää ja kutkuttaa vatsan pohjassa. Oon yllättynyt etten jännitä yhtään, ehkä se mua tässä nyt eniten jännittää ja hämmentää että MIKS en jännitä hehehehe mutta olen vaan niin superhyper innoissani, tälläsiin tilaisuuksiin ei voi muuta kun tarttua, moments called once in a lifetime :)


Joten blogin pitäminen jatkuu ensiviikolla sitten Tokiosta käsin, lupaan paljonpaljon kuvia ja hauskoja tarinoita(noloja kulttuuri- ja kielimuuri kokemuksia).

Turistikirjat ovat olleet kovan opiskelun alaisena, suurimmaks osaks oon vaan fiilistelly sitä sushi-paratiisia mikä siellä puolen maailmaa mua odottaa ai ettttttttä mitä erikoisemmat nigirit ja makit täältä tullaan <3


Vikan sivun metrokartta sai mut hieman valkoseks... meitsin eksymis mahdollisuudet on sitte 110%. Lohduttavaa on kuitenkin että castingeihin kuljetaan toimiston autolla(kuljettaja tottakai ajamassa) tai jos käytetään metroa niin toimistolta aina joku mukana oppaana. Mutta kyllä mä ton eksymisen osaan silti....


Jepjep ja tarkotus olisi kaksi kuukautta viettää Tokion maisemissa, ihana ajatella että sitten olen taas yhtä suurta (toivottavasti positiivista)kokemusrypästä rikkaampi :) 

Sayonara !

1 kommentti:

  1. Muistakin postailla yhtä usein sieltä TOKIOSTA kuin milanosta, superia reissua pidät hyvää blogia ja erittäin aktiivisesti vielä jee!

    VastaaPoista