tiistai 28. elokuuta 2012

On top of the Tokyo !

Tänään taas monta kon-nichiwaa ja korkkareiden vaihtoa takana.
Tää on hullua sanoa näin isosta kaupungista ja kulttuurierosta mutta tänään musta alkoi tuntua niin tuttavalliselta ja rennolta olla täällä. Olen niin kiitollinen kuinka hyvä tuuri mulla on käynyt näiden ihmisten kanssa kehen olen jo täällä tutustunut, autossa matkalla castingeihin laulettiin jo yhteen ääneen mm. "who let the dogs out wuh wuh wuh", haukuttiin autoilijoita bitcheiks, ajettiin jalkakäytävällä, tanssittiin ja jaettiin elämän syntyjä syviä, kuten mun kokemukset siitä että hamsterini tapasi kakata päälleni kun yritin halailla sitä... 
että näinkin muodikasta menoa ! 

Tämän päivän castingit menivät positiivissa merkeissä ja eräässä tv-mainos castingissa jouduin jo puhumaan japania(jotain jostain alennusmyynneistä). Eräs casting sijaitsi tälläisessä paikassa kuin Oakwood Tokyo midtown missä sujahdettiin hissillä 33:kerrokseen ja näkymät oli mitä mahtavimmat !! Kaikki ne kaupungin valot oli jotain niin upeeta katseltavaa vaikka korkeus hirvitti!






Sabina on ollut Tokiossa jo kaksi kuukautta joten on ihanaa kun häneltä voi kysyä kaikkeen hengailuun liittyviä vinkkejä ja hän saa vknloppuna toimia kaupunki oppaana jos aikataulut sallivat :)



Hihhiheheh mun rakas koirani Bono on ilmeisesti tietämättäni päättänyt vaihtaa kotikoirailun mallinuraan, bongasin mun Bonon nimittäin täältä Tokion kadulta mainoksesta, kjehkjeh :):)


jepjep samaa näköä ja ainesta löytyy kyllä!


ohnamnam tänää hain ekat take away sushit tosta kämpän läheltä olevasta sushipaikasta iltapalaksi, näytti ihan samalta kun mikä tahansa hampparigrilli mutta sushin muodossa, täytyy kävästä McDonaldsissa tsekkaamassa löytyisikö kaavan mukaisesti sushihampparia... 

nyt hyvää yötä(hyvää päivänjatkoa) !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti