keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Busy and effective day, I like it!

Miten sitä aina sillon kun tietää että joutuu heräämään aikasin ja pitäs olla tosi freesinä niin tulee nukuttua tosi huonosti? Mulla oli eilen sellanen yö että aamulla mietin nukahdinko ollenkaan, tuntu että pidin väkisin silmiä vaan kiinni ja kiemurtelin koko yön odottaen herätyskellon kilinää kuudelta jotta pääsen keittelemään aamukahvit. Osa syynä mun koiranuneen saatto olla kans naapurin päätös leikkiä jotain ihmeen pomppuleikkiä keskellä yötä, kaipa siel joku tuleva karatemestari harjotteli liikkeitään.
Ärrinmurrin!

Kahdeksalta istahdin sitte meikkituoliin(ja nousin siitä vasta 3 ja puolen tunnin päästä) ja suunnitelmana oli luoda mulle Marie Antoinette tyyli meikkiä, hiuksia ja vaatetusta myöten. Sain afron ja melkee vitivalkosen ihon, vaikka ittestä tuntu enemmänki kummitustalon asukkaalta niin lopullisen kuvan nähtyäni oltiin muiden kanssa tosi tyytyväisiä lopputulokseen. Perus valkosen sijaan meillä oli maalausta muistuttava tausta ja lopputuloksen tarkotus olikin muistuttaa maalausta, tänään oli siis päiväni Mona Lisana ja Marie Antoinettena. 


Söin ihanan lounaan kuvaustiimin kanssa, tyypillinen japanilainen bentoboxi mikä yleensä koostuu kanasta, possusta tai kalasta, erillaisista riisivariaatioista ja kaikenmaailman kasviksista yms muista japanin ihmeistä. Itse otin possunlihalla varustetun boxin, oli kyllä hiton hyvää ja ihanan paljon eri makuja!


Kuvausten päätteeksi palkitsin itseni Starbucksin aina toimivalla frappuccinolla <3


Kotiin päästyäni nopea suihku ja hyppy autoon taas kohti castingeja! Mun hiukset kirjaimellisesti kärsii ton afron jälkeen jonkinlaista välikuolemaa, en saanu niitä millään selväksi vaikka tungin koko hoitoainepurkin päähän ja hoidin vielä hiusöljyllä, täytyy varmaan pistää yöksi öljyt taas päähän ja antaa imeytyä koko yön ajan.



Zaran ihana sininen mekko toimii Milanon tapaan myös täällä mun yhtenä lemppari castingvaatteena :)


Minä ja mun ilmeetön suu auki möllötys pose, pitäs keksii duckfacen ja ton lisäks vähän varmaan jo muitakin hehheh....
Mutttta silti ihanan islantilaisen Svalan ja mun eka yhteinen posekuva, edustetaan skandinaaveja täällä grauuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti