tiistai 4. syyskuuta 2012

All you need is the right attitute





                                     Hellooo kitttyyyys and doooogs and all the animals there!

Viikko no.2 here in Tokyo alkanu tosi rennoissa merkeissä, saatiin eilen kaksi uutta tyttöä Islannista ja Sloveniasta mukaan kuvioihin ja ihana nähdä heissä se sama IM SO LOST katse mikä mulla oli viikko sitten :D Oon onneks yllättävän nopeesti päässy tähän menoon kiinni täällä ja varsinkin iso kiitos tästä kuuluu Sabinalle joka opetti mulle ekalla viikolla niin paljon kaikkia käytännön juttuja mitä en ois ehkä ite vieläkään tajunnu. Sabinalla on myös blogi, hän kirjoittaa paljon muodista, postailee omia asujaan ja sieltä löytyy myös matkusteluun ja malleiluun liittyviä juttuja :) tosin hänen omalla kielellään! Tässä linkki hänen blogiinsa jos kiinnostaa käydä tsekkaamassa: lost in closet


Hih ihanaa japanilaisilla on näköjään aina joulu, kaikki me castingissä kökkivät tytöt saatiin asiakkaalta tällänen kuulemma rauhaa tuova käsin tehty paperinukke, ja niihin oli kiinnitetty aina jollain kielellä tälläinen lause, aaaaaaaws !


Tokion eiffel-torni eli Tokyo tower ja sen valot iltasalla <3



Huomenna luvassa aikanen herätys töihiiin, kuvataan erääseen Japanilaiseen muotilehteen, jännää päästä työskentelemään japanilaisten kanssa nyt for real :) saa nähä kuinka paljon erillaista heidän kanssaan työskentely tulee olemaan...!

Tänään olin kotosalla puol seittemän aikaan ja vietin ihanan rennon illan vaan syöden ja kaikkia suomisarjoja katsellen, oon niin happy salkkarit alko taas <3<3<3


sweeeet dreams !

2 kommenttia:

  1. ihana tää sun blogi! on tosi kiva seurailla sun elämää toisella puolella maailmaa ! mistä noi aurinkolasit muuten on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on aina niin kiva kuulla että joku tykkää luoskella mun tarinoita :)
      Mun aurinkolasit on Milanosta ja ne ovat merkkiä Xray, maksoivat vain 30e ja ovat vielä polarisoidut, ei varmaan taida löytyä täältä suomesta tätä merkkiä :( mutta netistä voi aina yrittää metsästää!(:

      Poista