perjantai 20. heinäkuuta 2012

This is just the beginning

Eilistä voi kuvailla kaikin kehuin kuinka hyvä päivä oli, ensimmäisenä halattiin ja tavattiin yli vuoden tauon jälkeen(kuullostaa ihan hullulta) mun Jenkkien vallottaja Viivin kanssa<3 Kruisailtiin pitkin Korso-Tikkurila akselia huudit mulle taas tutuks ja pysähdyttiin Tikkurilan pikniciin syömään ja juoruilemaan, kaikki meno ja meininki niin ennallaan, ihanan rentoa ja huoletonta :)


Päivä vaan parani kun saatiin koottua Viiville kaikki superihanat täydelliset naiset, hymy pysy vaan huulilla kun tuijottelin näitä tyttöjä siinä pöydän ympärillä, tässä on ainekset niin hyviin kesämuistoihin!



<3

Tänäänpä hyppäsin aamusta heti K-junan kyytiin kohti Helsinkiä. Käväsin toimistolla kertomassa Milano kuulumiset ja pläänäilemässä kaikennäköistä mitä tulevaisuus tuo nyt tullessaan...


Oi rauttis, mansku, espan puisto... kaikki näytti niin ihanalta ja kesäauringon piristämiltä! Odotan kun pääsen korkkaamaan Helsingin kesäterassit, ulkokirppikset, kaivaripiknikit, lintsin yms, inspiroiduin kaikest siit mitä ympärilläni näin :) Stockan näyteikkuna oli lukenu mun ajatukset ja kuvas mun fiilistelyä loistavasti, "Feels like Finland!" 



Helsinki kierroksen jälkeen lähettiin äitin ja veljien kanssa moikkaamaan mummia ja ukkia, pääasia oli mun käydä näyttäytymässä että hengissä ollaan selvitty Milanon vilskeestä :D






Mummi oli vääntäny ruokaa taas ku armeijalle että jos en Milanon ruuista saanu tarpeeks lihaa luitten ympärille(hah no siitä ei kyllä ollu pelkoa). Perunat maistu kyl niin hyvälle ja kotosalle pitkän tauon jälkeen <3


Ukki on ihana kun se on aina jaksanu käyttää vanhaa kunnon filmikameraa, kiva saada muistoksi ja muutenkin katsella teetettyjä kuvia tietokoneen ruudun sijaan. Tälläkertaa ukin kuvanipusta löytyi mm. joulukuvia ja mun ylppärikuvia :)



Milano shoppailujen jälkeen haluun päästä eroon mun vanhoista vaatekaapin asukkaista joten suunniteltiin äipän kanssa että sunnuntaina lähetään kirpparille myymään. Sukelsin vaatekaappiin ja kävin armottomasti läpi kaikki vaatteet että hot or not, tälläseen tulokseen päädyttiin! Toivottavasti löytävät sunnuntaina uuden onnellisen omistajan!



4 kommenttia:

  1. et haluais myydä blogin kautta osaa vaatteista? Mä olisin halukas ostamaan,koska sulla on mielettömän kivoja vaatteita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläkertaa vien kaikki ulkokirppikselle myytäväksi, mutta hyvä idea, toteutan varmasti jossain vaiheessa blogikirppiksenkin :)!

      Poista
  2. Mihin kirpparille oot viemässä niitä ? Ja sun blogia on ihana lukea, jotenkin tosi aito ja semmonen :) :D

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos, tälläsii kommenttei on niin ihana saada :) Olen menossa myymään Itäkeskuksen lähettyville eräälle parkkipaikalle järjestetylle ulkokirppikselle, paljastan tarkemmat tiedot myöhemmin :)!

    VastaaPoista