torstai 19. heinäkuuta 2012

home supersweet home

Arrivederci Milano ja kiitos kaikist näist muistoist mitä mulle jäi <3


Eilinen fiilis ku astuin ulos Helsinki-Vantaan lentokentältä, Suomen kesä tuoksu ja näytti niin ihanalta, tuntu niin rauhalliselta ja tervettulleelta :)

Äiti ja Iskä oli kaavan mukaisesti vastassa antamassa ekat halit ja kotona odotti mansikat, herneet ja ruisleipä palauttamassa mut takas Suomen makuihin, koti on vaan ylivoimasesti paras paikka <3


Mun pikkuveli oli muuntanu mun huoneen(siltä se vähän näyttiki) sen kavereiden kanssa niitten joksku peliluolaks. Mun veljen kaverit oli sit mukavasti kyselly et "Hei millon se sun sisko muuttaa pois et me saadaa pitää tää huone?" haha :)  No eipä tarvii veljen kaverit kauaa tota pohdiskella ku mulle jo melkein luvassa uus, hieman haastavampi ja ehkä kokemusrikkaampi reissu tulossa... siitä myöhemmin sit lisää ;) nyt keskityn kaikkeen ihanaan täällä, ja tänään alkaa se mitä oon kaikist eniten odottanu, kaikkien ystävien pusuttelu ja halailu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti