keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Discovering new feelings...

Yksinkertasesti, onpa hyvä fiilis, tässä ja nyt.
Tota lausetta pitäs ihmisten viljellä enemmän. 


Musta on täällä Berliinissä tullu ihmeellinen unikeko, tänäänki hirvee morkkis siitä että unta riitti puol kahteen asti, oon aamuihminen, mitä mulle tapahtuu?? noh, kyllä niitä kiireisiä päiviä vielä tulee niin varastoin tätä unta niitä varten.

Mun kämpillä on mahtava kahvikone minkä kanssa leikin joka aamu omaa kahvilaa kun saan vaahdottaa maidon ja fiilistellä voimakkaan kahvin tuoksussa oh.

Berliini vois vaan lopettaa tän lumen kanssa leikkimisen... en tiiä johtuuko tää musta että vedän tätä suomen talvea puoleeni tännekkin, mutta täällä pitäs kohta alkaa tää harmaus vaihtua kevät-vaihteelle ja aurinko tulla esiin!


no mutta, mun päiviin on kuulunu kuvauksia, uusia tuttavuuksia, skypettämistä, kokkailua ja rentoa fiilistä, sopivasti kaikkea.




Mulla oli viime perjantaina potretti-kuvaukset niin söpössä studiossa, kumpa kaikki studiot olis näin inspiroivii ja pirteitä!



Siellä oli katossa tällänen, en kyllä tiiä miksikä tätä kuvailis, mut ihan mahtava koristehärpäke!! jollain ollu vähän liikaa luovuutta ja sen seurauksena syntyny tälläne luomus.


Ihana Lukas meijän toimistolta oli mun mallikollegana kuvauksissa, hänellä oli ihana koiransa myös mukana, oli varmaan maailman kiltein ja tyynein koira mitä oon koskaan silitelly! Kulki ilman hihnaa Lukaksen mukana metro matkat mukaan lukien studiolle ja katteli kiltisti paikallaan kun kuvattiin. En tiiä miten nää tääl Berliinissä kouluttaa nää koirat noin kuuliaisiks...





nam nam mun omia kokkailuja <3



Studying Vogue! 
Ja yks mun lemppari malleista täl hetkel, Cara Delevingne!



Alexander Mqueen, simply love it !


Sunnnnnuntaina pääsin tutustumaan lisää Berliinin turistinähtävyyksiin erään paikallisen tuttavani kanssa, Berliinin arkkitehtuuri on niin upeaa, tästäkään rakennuksesta eivät mun silmät saaneet tarpeekseen!







Had a woooonderful sunday !

Mun kämppis anto mulle mahtavan silmiä avaavan kirjan luettavaks, sopii varsin hyvin tälläselle tuuliviiri ihmiselle ku minä joka ajattelee liikaa ja luo ite ittelleen lukkoja elämään. Elämä on helppo, mielenkiintonen ja kiksejä tuova palapeli kun sitä osaa oikealla asenteella rakentaa.



Huomenna ihana busy day heti aamusta alkaen joten tänään ansaittua chillailua.
Ja mikä ihaninta tässä päivässä, Berliiniin lennähtää tänään muutama ihana suomitytteli lisää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti